İzin Yönetimi, Özlük Yönetimi, Zimmet Takibi, Eğitim Yönetimi, Anket Değerlendirme, Şirket Takvimi
Puantaj - Bordrolama, BES Otomatik Katılım, Vardiya Yönetimi, Talep Yönetimi, İş başvuru takibi
360 derece değerlendirme
Personellerin kullandıkları mobil cihazlar üzerinde çalışacak olan uygulama personel ile sürekli iletişim halinde olmayı hedefler.Vega İK sistemi üzerinden yapılan duyurular mobil uygulama aracılığı ile personellerin kullandığı mobil cihazlarda anlık olarak iletir.Vega İK Mobil ile personel, taleplerini belirtebilmek için Kiosk yada bilgisayar ekranına ihtiyacı duymadan kolay bir şekilde iletebilecektir.
Vega İK Kiosk uygulaması ile personeller bilgisayara ihtiyaç duymadan Vega İK sistemine erişim sağlayarak izin talep, avans talep ve anket doldurma gibi işlemlerini yapabileceklerdir. İş başvurusuna gelen personel adayları sistem üzerinden hızlı bir şekilde CV doldurmaları sağlanarak kağıt israfı azaltılır ve arşivleme işlemlerindeki zaman ve iş yükünü hafifletir.
Çalışan ve işten ayrılmış olan personellerinize ait özlük bilgilerinin doğru, düzenli ve kronolojik bir şekilde tutulması amacıyla kullanılan ekranların bulunduğu bölümdür.
Organizasyon şeması kuruluşların üst yönetimden başlayarak bir kuruluşta kimin kime bağlı olarak çalıştığını, işletmedeki hiyerarşiyi gösterir şematik görsel ifadelerdir. Vega İK içerisinde birim ve departmanlara göre organizasyon şeması otomatik olarak oluşmaktadır. Departmanlara göre filtreler sayesinde daha sade bir görünüm elde edilebilir.
Vega İK İzin Yönetimi ile çalışanlarınızın talep etmiş olduğu izinleri kolaylıkla yönetebilirsiniz. Departmanlarınızın norm kadro sayılarına göre izin planlamaları ve talepleri değerlendirebilirsiniz. Çalışanlarınızın kullandığı izinler puantaj sistemine entegre olarak hesaplamalarınızda kolaylık sağlayacaktır.
Performans Değerlendirme Sistemleri verimli bir iş süreci için bütün kurumların uygulaması gereken bir yöntemdir. Bu ölçme değerlendirme sürecinin sistematik, adil ve düzenli olarak yapılması gerekmektedir. 360 Derece Performans Değerlendirme çalışanın yeteneklerini, potansiyelini, iş alışkanlıklarını, davranışlarını ve benzer niteliklerini diğerleriyle karşılaştırarak yapılan bir ölçüm yöntemidir.
Vega İK çalışanlarınızın performans değerlendirmelerini yapmanızı sağlayacağı gibi Anket Yönetimi ile şirket içi anketlerinizi de yönetmenizi sağlar.
Vega İK Finans Yönetimi ile çalışanlarınız için işletmenizde ne kadarlık bir bütçe ayıracağınızı planlayabilirsiniz. Süreç içerisinde çalışanlarınızın ücret artışlarını simüle edebilir ve uygulamaya geçirebilirsiniz.
İşletmenizde çalışanlarınızın kullanımına sunulan bütün araç ve gereçleri kayıt altına almanızı sağlayan Zimmet Yönetimi, aynı zamanda çalışanlarınızın kullandığı araç ve gereç envanterini çıkartmanızı sağlar.
İşletmeler çalışanların işten çıkış süreçlerinde etkili bir Zimmet Yönetim süreci yapmadıklarında araç ve gereç kayıpları yaşamaktadır. Vega İK Zimmet Yönetimi ile yaşanan bu kayıpların önüne geçebilirsiniz.
Vega İK insan kaynakları süreçlerinde ihtiyacınız olan tüm raporları hazırlamanızı sağlar. Bu raporlar işletmenin geleceği ile ilgili alınacak kararlarda size yol gösterecek olan dokümanlardır. İnsan kaynakları departmanınız hazır olan raporların yanında istediği şekilde rapor tasarımları da hazırlayabilirsiniz.
İşletmelerde çalışan eğitimi çok büyük bir öneme sahiptir. Eğitime gerekli önemi göstermeyen işletmelerin çalışanlarından alacağı verim ve başarı ile birlikte yoğun rekabet ortamında işletmenin sürekliliğini sağlaması çok zordur.
Bu önemli süreci yönetmeye yardımcı olmak için Vega İK eğitim modülü ile süreci çok daha kolay yönetebilirsiniz. Eğitim taleplerini alabilir ve talepler doğrultusunda eğitimler planlayabilirsiniz. Yılın ilk dönemlerinde yıllık eğitim planları hazırlanabilir ve uygulanabilir. Aynı zamanda çalışanlarınızın almış olduğu eğitimler ve süreleri de raporlanabilir.
İşletmelerde zamanı etkin kullanmak önemlidir. Zamanı etkin kullanmanın yöntemide planlamadan geçer. Vega İK Takvim düzenleme ile kendinize çok daha fazla zaman ayırabilirsiniz. Yapmış olduğunuz toplantı ve etkinlik planlamalarına diğer çalışma arkadaşlarınızı da dahil edebilirsiniz.
İşletmelerde uygulanmakta olan vardiya sistemi yasal olarak postalar halinde çalışma olarak adlandırılır. Ülkemizde 2017 yılına kadar vardiya listeleri Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğüne verilmek zorundaydı. Günümüzde bu listelerin Çalışma Bakanlığı’nın talep etmesi durumunda sunulabilmesi yeterlidir.
Vega İK Vardiya Planlama ile oluşturulan bu listelerin arşivlenmesi ve raporlanabilmesi hem yasal süreçte hemde iş gücü planlamada işletmenize kolaylık sağlayacaktır.
Çalışma alanı büyük olan veya saha çalışanı olan işletmelerde çalışanlarla haberleşmek zahmetli olabilir. Vega İK saha çalışanlarınız ve işletmeniz arasında bir iletişim köprüsü kurabilir. Çalışanlarınız Vega İK Mobil uygulaması ile yapılacak duyuruları Vega İK Mobil uygulaması ile bildirim olarak görebilir, duyurulardan anlık haberdar olabilirler.
Çalışanlarınız Vega İK sistemi üzerinden avans, izin, eğitim vb. taleplerini sizlere iletebilirler. Bunun yanı sıra yöneticilerinizde departmanları için personel talebinde bulunabilirler. İşletmedeki oluşan talepler raporlanarak eğitim, personel istihdamı gibi konularda yol gösterici rol oynayacaktır.